Nozzle to tanie rozwiązania dla dużych problemów.
Dlaczego małe rozwiązania ? Aby mieć większy wpływ na problem, musimy dotrzeć do jak największej liczby ludzi.
Zdajemy sobie sprawę, że nie jest łatwo zmieniać nawyki. Dlatego im prostsza zmiana, tym większa szansa. A większa szansa prowadzi do większego wpływu na dany problem. A tym dużym problemem są kurczące się zasoby wody użytkowej i coraz wyższa jej cena.
Rzeczy muszą być piękne i dobrze zaprojektowane, ponieważ sama funkcjonalność to nie wszystko. Jeśli produkt nie jest dobrze zaprojektowany, nie jest ładny, łatwy w obsłudze i nie daje szybkich oszczędności to ludzie nie będą go używać.
Nie chcemy zmieniać istniejące produkty czyli krany, baterie. Nie chcemy namawiać do ich wymiany i kupowania nowych, bo to duży wydatek.
Sposób jest dużo prostszy, tańszy i szybko się zwraca.
Dlatego powstało Nozzle…
Mikael Abbhagen : Design Director
prof. Kaj Mickos : Head of R&D
Johan Nihlén : CEO
W 2016 roku, projekt Nozzle, tak zachwycił świat, że ok. 7.000 osób wsparło go ponad 19.000.000 zł, na największej platformie croudfoundingowej : KICKSTARTER.
Zaplanowana kampania została zrealizowana w 1900 %.